Послуги

Архівні послуги для вашого бізнесу

Професійне впорядкування, зберігання та обробка документації відповідно до вимог законодавства. Довірте збереження важливої інформації професіоналам.

Контакти
Архівіст
керівник

Гупало Петро

Керівник

ФОП Гупало Петро Євгенович надає широкий комплекс архівних послуг у Львівській області.

Архівна обробка документів

Робота архіва – упорядкувати документи, обробити належним чином, відповідно до законодавства, документи Вашого підприємства або організації. Відібрати протерміновані документи для їх знищення, правильно оформити документи для їх утилізації. Оформити та підготувати описи і акти, іншу документацію за підсумками діяльності підприємства, систематизація та впорядкування всіх архівів для перевірочної і експертно-перевірочної комісії.

Перелік включає документи, що утворюються при документуванні однотипних (загальних для усіх) управлінських функцій, що виконуються установами, організаціями і підприємствами, незалежно від функціонально-цільового призначення, рівня і масштабу діяльності форм власності.

Ми пропонуємо
  • здійснити комплексне обстеження стану і наявності документів в архівних фондах із складанням акту про результати обстеження;
  • провести експертизу науково-практичної цінності архівних документів із відбором документів з справ з метою встановити терміни їх зберігання;
  • систематизувати будь-яких види документів, в т.ч. банківських, бухгалтерських, науково-технічних, по особовому складу і т.п.;
  • обробка справ по особовому складу, управлінську документацію постійного і тривалого термінів зберігання, що має значну історичну цінність;
  • складання опису архівних справ (документів);
  • формування та оформлення номенклатури справ постійного і тимчасового зберігання по підприємству та його відділів;
  • виділення справ до знищення із складанням відповідного акту;
  • оформлення і передача документів на постійне зберігання при реорганізації і ліквідації підприємств;
Ви отримаєте
  • упорядкований, відповідно до вимог законодавства, архів, строгий облік особливо цінних документів по основній діяльності і особовому складу;
  • економія місця (оброблені і переплетені документи займають до 50% менше місця);
  • можливість зберігати архів у наших сховищах;
  • скорочення часу на пошук і роботу з актуальними документами;
  • відновлення особливо цінної інформації з документів, що залишилися в наявності;
  • можливість передачі документів на тривале державне зберігання.
Експертна оцінка

Оцінка цінності документів

При впорядкуванні документів підприємств найбільш складним є ком­плекс робіт за визначенням історичної цінності документів, що підлягають прийому в архів. Склад документів архівного фонду підприємства визначається в результаті експертизи їх цінності і класифікації фондової приналежності. Саме в процесі експертизи цінності документів відбувається формування архівного фонду підприємства. Експертною оцінкою цінності документів у Львові, цією послугою користуються багато компаній, головне знайти справжніх та кваліфікованих експертів.

Завданнями експертизи цінності документів

  • визначення складу документів підприємства, які містять цінну інформацію і підлягають відбору та передачі в архівні підприємства, а потім у державні архіви на постійне зберігання;
  • визначення тимчасових термінів зберігання документів, що мають практичне або довідкове значення упродовж певного періоду;
  • виділення для знищення протермінованих документів підприємства.

Експертиза цінності документів підприємства грунтується на традиційних критеріях (науково-обгрунтованих ознаках, на підставі яких визначається ступінь цінності документів), сформованих в процесі архівної практики. Головним принципом при відборі документів є всебічне і повне віддзеркалення діяльності фондоутворювача. При проведенні експертизи цінності документів і відборі їх на постійне зберігання необхідно керуватися критеріями походження, змісту, зовнішніх особливостей документу.

При проведенні експертизи необхідно звернути особливу увагу на документи, що відносяться до початкового етапу утворення підприємства, коли закладалися основи його діяльності, і документування було мінімальним. Також уважного відбору вимагають документи періоду реорганізації (зі зміною функцій), ліквідації підприємства, оскільки в ці періоди досить часто проис­ходить часткова втрата документів. Слід уважно підходити до відбору документів тери­торіальних органів, якщо вони включаються до єдиного фонду, які до­зволяют всебічно відобразити діяльність підприємства.

Критерії оцінки цінності документів

До критеріїв змісту документу відноситься значущість інформації документу, його унікальність, типовість документу. Найбільшу цінність серед документів що утворюються в діяльності органиізації мають документи, що відображають основну діяльність підприємства в цілому та її структурних підрозділів Одним з критеріїв діяльності є функціонально-цільове значення підприємства, в результаті діяльності якого створені документи, його статус. Цінність документів визначається з врахуванням, як особливої ролі підприємства, так і його типового характеру в системі органів влади і управління.

Інша група документів має допоміжний характер, велику частину якої складають первинні бух­галтерскі документи, документи з питань постачання підприємства, побутових і адміністративно-господарських питань. При проведенні експертизи необхідно також враховувати значущість події, відображених в документах підприємства.

На постійне зберігання відбираються документи, в яких інформація відображена в найбільш узагальненому вигляді, наприклад: доповіді, звіти, довідки ос­новані на первинних документах. Конкретний вид документу припускає певний рівень інформації, що міститься в них, так найбільший інтерес представляють розпорядчі документи (постанови, накази, розпорядження та ін.), протоколи коле­гіальних органів, перспективні плани і програми, звіти та аналітичні довідки. З метою всебічного і повного віддзеркалення діяльності підприємства при формуванні його архівного фонду потрібне комплексне застосування критеріїв експертизи цінності документів.

Основа архіву

Номенклатура справ підприємства

Номенклатура справ є систематизованим переліком заголовків справ, які мають бути заведені в діловодстві підприємства в наступному діловодному році відповідно до структури підприємства, його функцій і завдань з вказанням термінів зберігання цих справ. Проте ускладнення сучасного державного і господарського життя, структури адміністративно-господарських органів підприємницьких організацій і об’єднань пред’являє все більш складні вимоги до систематизації і класифікації архівних документів, що утворюються в результаті їх діяльності.

Номенклатура справ – це систематизований перелік заголовків справ, певних видів документів з однорідними функціями і однотипним складом, що утворюються в діловодстві підприємства.

Опис документів

Описи документів та акти на знищення

За результатами експертизи цінності документів працівники ФОП складають опис документів у Львові постійного і тривалого термінів зберігання та акти про виділення для знищення документів, що не підлягають зберіганню.

Виділення документів для знищення і складання про це акту робиться після підготовки опису справ постійного і тривалого термінів зберігання за цей же період. Акти про виділення документів для знищення, що не підлягають зберіганню розглядаються на засіданнях експертної комісії підприємства одночасно з описами справ.

Після затвердження акту про виділення документів для знищення працівники діловодної служби або архівного підрозділу підприємства здають вказані документи в господарську службу Підприємства або спеціалізованим підприємствам по заготівлі вторинної сировини для їх фізичного знищення.

Оформлення справ постійного і тривалого термінів зберігання

  • оформлення картонної обкладинки справи;
  • складання (у разі потреби) внутрішнього опису документів;
  • підшивка в обкладинку з твердого картону, нумерація листів у справі;
  • складання підсумкового напису.

Після закінчення діловодного року в написі на обкладинках справ постійного і тривалого термінів зберігання вносять необхідні уточнення, перевіряють відповідність заголовків справ на обкладинці змісту підшитих документів. Описи справ ведуть впродовж декількох років з єдиною суцільною нумерацією справ. Справи кожного року складають у річний розділ опису. Зведений опис справ постійного терміну зберігання установи складається в 4-х екземплярах та підлягає затвердженню в органах державних архівів.

Зведені описи справ тривалого терміну зберігання складають в двох екземплярах і оформляються так само, як і описи на справи постійного зберігання. Опису справ тривалого терміну зберігання державним архівом не затверджуються.

Закінчені діловодством справи постійного і тривалого термінів зберігання спільно з реєстраційними журналами контрольно-обліковими картками на документи передаються в архівний підрозділ підприємства через повних два роки після завершення їх обліку в діловодстві (наприклад, справи за 2024 рік передаються в архівний підрозділ в 2027 році). Справи тимчасового терміну зберігання передають в архівний підрозділ підприємства за наказом керівника.

Знищення документів без попереднього затвердження описів справ постійного зберігання, порушення встановлених Переліком термінів зберігання документів, а також умисне знищення, ушкодження або приховування офіційних або приватних документів є незаконними і тягне за собою відповідальність згідно з чинним адміністративним та кримінальним законодавством України.

Знищення документів

Знищення документів, робота ЕК

Після закінчення терміну зберігання Ваших документів Ви можете скористатися послугою, яку ми пропонуємо своїм клієнтам – вивезення макулатури і її знищення. Архівна служба пропонує послуги в області вивезення і конфіденційного знищення макулатури. Ми зробимо вивезення макулатури в слушний для Вас час силами наших співробітників за допомогою нашого автотранспорту. Ми пропонуємо один з двох можливих варіантів вивезення макулатури :

вивезення макулатури з подальшим знищенням в промислових шредерах Жидачівського цилюлозно паперового комбінату; вивезення макулатури з подальшим знищенням в промислових печах. Увага!!! Ми не займаємося прийомом і купівлею макулатури і іншої вторсировини.

cover
Ваш архів — ваша впевненість

Архівування без турбот, з нами простіше

Ми допоможемо навести порядок у документах. Залиште заявку на дзвінок — і дізнайтесь більше.